ÄLSKAR, ÄLSKAR INTE..

Nostalgi, vi måste verkligen tillbaka till kära Edbo och kolla in den där filmen! Det bestämmer jag här och nu, Venus! :)


Har haft utvecklingssamtal idag, gick bra fast min mentor vill att jag ska anstränga mig lite till, och inte vara allt FÖR bekväm, haha. Jaja, vi får väl se hur det blir med den där skiten.. orkar inte just nu fast å andra sidan så är det inte långt kvar nu och det kan kanske vara värt att kämpa lite. Får fundera på saken, men jag är så himla lat!


Jag vet iaf att jag älskar dig Elin, ♥ puss på dig bästis! ^^ Ohhjaa! OM jag känner mig speciell?! ;)


Nationella i engelska imorgon.. :S Good luck everybody!


Kommentarer
POSTAT AV: Elin

Hihi bästisar 4-ever! :D funderar på om vi inte ska dela hjärta XP

Ses imorrn ♥

2008-04-16 @ 21:32:14
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se
POSTAT AV: en arg en

trodde jag var din enda bästis?!?! vad har hänt egentligen? jag trodde det var:
1. Venus
2. Venus kropp
3. Venus hår
...
53. Moa
...
100. kanske Elin (ta det ej personligt Elin)

eller hade jag fel där? haha :D

2008-04-17 @ 17:49:04
URL: http://venusen.blogg.se
POSTAT AV: maoui :)

Lollo vad fan, inte visst ejag att du hade blogg!!! varför har du inte sagt nåt?
och Venus vafan, plats 53??!! din mupp, Lollo jag hoppas jag ligger närmere än så.
ha det bäst darling, puss och hej

2008-04-18 @ 20:09:07

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0