HARD WORK, WORK

Hur jävla mycket plugg som helst! Nu har jag precis ordnat så att jag ska få plugga och ta igen rester på tisdag - när typ alla andra får vara lediga, (!) pissit värre! Men men, nån gång måste jag ju ta tag i det..
Jag orkar inte med mer.. Jag är avundsjuk på alla småbarn som kan vara ute i solen och leka varje dag, tänk att inte behöva tänka överhuvudtaget! (Okej, det där lät konstigt men ni fattar..) Ingen stress och inget ansvar. Buhuuh..
Men nu måste jag vara lite positiv också, hmm.. Jo, jusste!  Igår snackade jag i en timme med en av mina saknade, V. Har inte setts på ganska länge nu.. typ två veckor (!) - inte bra! Iaf var det väldigt trevligt, vi måste ses snart! ♥ 
Vi snackade om en hel del, dock tänker jag inte avslöja några smaskiga detaljer här inte ;) hahah.. Men vi konstaterade att det inte alls är långt kvar till Valborg.. :) hihi, och ni vet vad det betyder!

Idag satt jag återigen kvar i skolan fast denna gång med Ida och Jonas.. Hade lite vattenkrig och grillade Ida med frågor, mohhaha! ;) Men man blir ju såå nyfiken!! Sen gick jag med Jonas heela vägen ner till tåget, jag är så snäll! Värsta omvägen, men vad gör man inte om nån ber en.. ;)

Kommentarer
POSTAT AV: Elin

Svar ;) jadå, klart jag kommer på torsdag! vill ju träffa dig lilla motherfucka'! x)

Vi måste ju planera vår friidrott ;)

2008-04-15 @ 21:18:30
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se
POSTAT AV: helena

banana work work!!
hahah

2008-04-16 @ 16:28:25
URL: http://hamm.blogg.se
POSTAT AV: V

ååååååå, den filmen måste vi gå och se någon dag! jag är sååå på ;)

2008-04-16 @ 18:12:17
URL: http://venusen.blogg.se

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0