JAG MÅR BRA :)

Haha, tack för kommentaren Venus men jag har inte nationella i franska än.. hahaha ;) Men jag hoppas att du lärde dig de där  (klart överskattade) verben och att allt gick bra! ♥

Imorse var det styrketräning och vi alla kom duktigt dit halv åtta, alla förutom Kabel.. Men seriösa som vi är körde vi också ett seriöst styrkepass, beröm till oss! Uppvärmningen var roligast och den var faktiskt jobbig (!) sådeså! 
Vi fick sluta astidigt idag, klockan två istället för tjugo i fem! :D Jag har ingen aning om varför.. fast det skiter jag i, hahaha. Nu kan jag istället ligga på trappen och mysa i solen.. :)
Idag frågade också en viss person: (nämner inga namn) Hur mår du egentligen? Ni vet, med den tonen så att det låter som om jag vore helt deprimerad.. Fattar fortfarande inte om det var på skämt för det lät verkligen inte som det. Jag blev minst sagt förvånad, dels pågrund av att det var just den personen som frågade och för att h-n antagligen tycker att det ser ut som om jag mår dåligt (!?) vilket jag förövrigt inte gör på något vis.. Men jag kan ju se det positivt, h-n bryr sig! :)

Nu är det snart dags för träning på näset, träffar då Elin-pelin ♥ :) och så får vi kanske det nöjet att äta ärtsoppa.. ;)Men inte vilken som helst (!) utan finfin sådan för hela 30 kr!! o_O hahaha

Puss och hej leverpastej!

Kommentarer
POSTAT AV: Elin

haha man tjänar så mkt på att köpa sig en egen korv! Jag kan göda hela min famlij för priset av en tallrik på näset ;)

Lollo! Vi måste övertala mina föräldrar!! Fan!

2008-04-24 @ 22:06:46
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se
POSTAT AV: v

ÄLSKAR kommentarerna på min blogg med moas bild! haha moa måste jobba på den där sexiga posen, kanske inte i skolan dock ;)

2008-04-25 @ 20:30:54
URL: http://venusen.blogg.se

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0