MÅNDAG

Terräng-dm igår gick helt ok med tanke på att jag hade håll och det är för jävla jobbigt att springa med.. :( Men men, en sjätte plats är faktiskt inte så dåligt plus att jag inte är särsklilt vältränad just för tillfället.. :P Men fisungen Elin lyckades faktiskt springa till sig en finfin tredjeplats, mycket duktig! :)

Jag glömde att skriva det pågrund av att jag var lite uppe bland molnen i fredags men jag var och "fikade" med Moa - eller rättare sagt vi åt brunis med glass i Kungsan. :) Soligt och mysigt var det men aningen kallt efter ett tag.. "/ Iaf satt vi och snackade om en massa saker, som vanligt! Himlans trevligt var det och nu dröjer det väl ett ytterligare tag innan vi ses igen, tragiskt! ♥ Men Moa ska iaf med på festival i Borlänge!! :D:D

Ja, vad har jag gjort idag då.. Farsta OLGY hade "öppen träning" då alla blivande ettor fick vara med och träna med oss, jag hade dock lite ont i halsen och man vill ju inte riskera att bli sjuk veckan innan tiomila. Så jag fick istället vara fotograf och tog fiina bilder på alla, för man blir ju så väldans fin på kort när man springer..noot! xD Mohahahahaa!

FOLGY-träning

Här är alla :)

Sedan fortsatte vi med vår film på svenskan, guud så roligt! Jag är verkligen en usel skådespelare inte ens tvätta händerna snyggt kan jag göra... hahaha, men ren blev jag iaf! ;D Om det inte var dagens roligaste så får min pappa stå för den. :P
Mitt i svenskalektionen så ringer han bara för att dra ett dåligt skämt! Haha, jag höll på att garva ihjäl mig och det var inte på grund av det usla skämtet! :D:D

-Heej, det är pappa!
-Jaa, jag hör det.. vad vill du?
-Vet du vad man säger när man går ifrån en tex mex-restaurang?
-Heh, näe..
-Tack å hej! (Läs: taco hej)
(ASGARV)


Näe, nu ska jag vara lite duktig och plugga så att jag kan kolla på PB ikväll! Missa inte, Venus! (och alla ni andra också för den delen) 

Taco hej! ;D ♥




Hästpojken - Caligula

Kommentarer
POSTAT AV: maoui :)

woho Lollo, fett kul att du ska med :)))))

2008-04-26 @ 21:29:18

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0