PIGG?

Japp, det blev rätt länge.. Vi kom hem ungefär vid tolv idag men jag fick iaf sova fyra timmar inatt vilket är ganska mycket till skillnad mot många andra. ;) Haha, vid kl. fyra inatt så hittade jag en tom sovsäck att lägga mig i och somnade på tre röda.. Helt plötsligt var klockan åtta och dags att stiga upp, fick slänga i mig lite sockerkaka och sen tillbaka till min plats som hejande supporter. :)
Det var iaf ett bra 10mila iår.. Sol och fint, inget regn och ingen lera här inte. TC:t var faktiskt riktigt trevligt då det låg vid Rosersbergs slott. Appropå slott så var ju faktiskt självaste kungen där som prisutdelare och eftersom Annies lag kom tvåa så fick hon äran att skaka hand med Kalle-Gurra! Tufft! :D

På eftermiddagen åkte jag hem till Elins nya, enorma hus och körde Guitar Hero och hade det trevligt. :)

Nu måste jag nog gå och sussa eftersom det är extra tidig samling vid Farsta Strand imorgon bitti.. puh..

Natti natti!

Kommentarer
POSTAT AV: Elin

Hihi, trevligt hade vi det allt :) glöm inte att jag var riktigt snäll och skjutsade dig till centrum! det var en pers ;)

puss !

2008-04-28 @ 17:20:09
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se
POSTAT AV: annie

meh, jag såg aldrig dig på natten/morgonen :O eller jo förstasträckan med helena åsså.. men vem var du med? :P haha. ja tänk. du kan få komma hem till mig och nudda plaketten som knugen har rört vid om du vill ;D haha
Puss snygging! :D

2008-05-05 @ 18:23:06

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0