DU & JAG HÅLLER ANDAN OCH HÅLLER HÄNDER I SPRÅNGET


Nu är det typ inte alls många dagar kvar tills detta underbara sommarlov är slut
. Buhuu! Är inte sådär jättesugen på skola igen måste jag medge, men är nån någonsin det egentligen?!

Idag har jag en träningsfri dag, körde ett grymt jobbigt pass igår. Det blev ungefär en mil och jag skulle springa så fort jag bara kunde.. inte så roligt, men det känns ju skönt när man fått det gjort. Imorgon är det stafett och i helgen blir det Midnattsloppet! :D Start 22.00 vilket innebär att jag startar i startgrupp 1A, (!) så jag ska alltså egentligen springa på under 40 minuter.. höhö, vi får väl se.. Det klarade jag inte ens förra året och formen iär inte precis bättre nu. Aja, så kan det bli om man anmäler sig sent.

Vill bara säga att Kent ÄGER! Helt grymma!


Kommentarer
POSTAT AV: maoui :)

Dom äger så jävla HÅRT!! texterna, jag blir helt kär <3 lycka till med all springnig baby, du är amazing :D

haha, du o ja får bli kent-flickorna...

pusss

2008-08-12 @ 18:06:52
POSTAT AV: Elin.

Haha, du kan ju försöka hänga med täten ;)

ses imorgon babe!

2008-08-12 @ 19:29:58
URL: http://tjernobylbarnet.blogspot.com
POSTAT AV: Elin.

Aww! Jag blir alldelles lycklig! Va stolt över dig själv och din header :)

2008-08-13 @ 00:23:22
URL: http://tjernobylbarnet.blogspot.com

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0