MUSIC <3

Sitter i min ensamhet och lyssnar på musiiik. :D Eller, inte helt ensam då, Elin joinar på MSN.. ;) Har fått en massa nya helt grymma låtar av Honungsbullen! ♥ ^^
Har lekt lite idag igen och skaffat mig en ny header.. look up. :)

Bra musik just nu:

Svenska Hjärtan - Lasse Lindh

En Högerkrok Och Riktigt Blod - Lasse Lindh

Hitten - Those Dancing Days

Hide Away - Laleh
Those Dancing Days - Those Dancing Days

That's Not My Name - The Thing Things
17 År - Veronica Maggio
Old Yellow Bricks - Arctic monkeys

Kom Kampsång - Lasse Lindh/Timo Räisinen

Take Me Out - Franz Ferdinand

Africa - Toto

Musik gör en lycklig!



Kärlek till er alla, men vissa kan ta åt sig en aning mer.


Kommentarer
POSTAT AV: Elin.

Oo jag tar åt mig en massa :D <3

2008-08-16 @ 13:53:20
URL: http://tjernobylbarnet.blogspot.com

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0