OCH VILKA VANN?!

Jo, VIII!!!! :D Jajamensan, OK Södertörn segrare i Melkers minne 2008 i klassen D20 det var ju verkligen något att hänga i granen. ;)
Först vill jag tacka mamma och pappa, sen alla mina vänner som funnits som stöd.. HAHAHA, nja inte riktigt men man kan ju iaf tacka Mathila som ble inlånad från Ravinen.. ;P Hahaha, jusste det var väl Frida som redan hade börjat fundera på sitt tacktal om hon - oj, jag menar NÄR hon vinner Jerringpriset eller nu vad det var.. xD Hon är rolig den kvinnan!

Riktigt kul och man blir så himla glad av att vinna, nu kan jag sova gott! :D

Kommentarer
POSTAT AV: Elin.

Hihi det var grymt :D!

Det är för underbart när det går bra! =)

pussen

2008-08-13 @ 23:49:54
URL: http://tjernobylbarnet.blogspot.com
POSTAT AV: maoui :)

åhh Lollo, vad fint det har blivit här på din blogg:)

I like!!!

hoppas allt är bra med dig

tusen pussar

2008-08-14 @ 19:46:19

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0