TRÖTTER

Jobbigt var det men jag lyckades inte slå mitt rekord från förra året, tyvärr. 43.13 hade jag då och i år sprang jag på 44.02.. I början gick det jätte bra men sen när alla jävla backar kom så tog jag helt slut, dom var grymt tunga.
I år hade jag inte lika mycket håll som förra året vilket var bra och det var heller inte lika trångt i starten, men jag är nöjd med tanke på träningen denna sommar.. :P Det är askul och springa när alla står och hejar hela banan, speciellt när dom ropar Louise! ^^ Visst stod det mitt namn på nummerlappen men det var många jag kände igen fast hann inte se vilka de var och sen någon gång mot slutet sprang man igenom en stor sko, där stod det kanske tjugo pers. och alla ropade i kör: LOLLO, LOLLO, LOLLO! xD Haha, snacka om att jag blev förvånad. Men kul var det! :D

Så idag var jag skittrött på morgonen men skulle ändå upp och springa en tävling i Gustavsberg.. Fan vad seeg jag var! Det var inte kul och jag var helt ofocuserad, så jag kunde lika gärna kunnat stanna hemma egentligen.. :/

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0