MIN DAGBOK BLEV STULEN

Vet ej vad min käre vän Moa menar riktigt.. men det är ju feest imorgon (lördag) ;)

Idag hade vi bara franska i 40 min på morgonen, sen var jag även denna fredag och skrev klart mina rester i svenska, känns bra nu att ha fått det gjort och det gick bra dessutom! (y) 
Sen lunch med crazy Äni - undrar verkligen vad nån hade lurat i Annie.. inte helt normal men kuul! xD - och därefter jobb.. men det är faktiskt inte så jobbigt att jobba, det är riktigt kul. :) 

Nu är det mys med systra mi. Imorgon långpass och senare feeeeeeeeeeeeest! :D

Kommentarer
POSTAT AV: ani

haha nån kanske hade lagt i något i just MIN chokladboll x) mmmh, .. jag får nog ta mig till ditt lilla jobb nån dag och se hur du har det :D kanske ta mig en mumsbit ;) PUSS

2008-12-06 @ 11:14:29
URL: http://aannieforsberg.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0