Små negrer i sanden

Skidläger i Mora, fan vad najs! Har typ tränat en massa en del och gjort en massa annat man gör på läger ;) Jag är typ dötrött nu eftersom natten inte bjöd på så mycket sömn.. men trevligt var det, som vanligt. ;) Typ stannade uppe bara för att :P men lite nyttigt fick jag allt lära mig. ;) Vid fem slockande vi till slut och jag vaknade när Annie kom tillbaka efter träningen.. ^^
Jusste, vi vann till slut kampen om sängen, yeees! ;D Det var najs. ^^ Men Jonas fick iaf låna min halva en natt. ;P

Här är min snygging Äni med dom stoora muklerna ;D


Äsch, diska är ju tråkigt..


Det var ju trots allt Lucia..



Hur jag än försökte så blev jag inte helt smittad av nån av sjuklingarna x) FAN! Men kanske är sjuk imorgon ändå.. hehee! Orkar bara inte med skolan, har inte hunnit plugga i helgen så får passa på imorgon..

Hm. Kryssning på fredag? Vore såå kul menjag vet inte riktigt..

Nu måste jag sova.. Natti <3

Kommentarer
POSTAT AV: M

Kryssning, wooot?!!!

Tell me

2008-12-15 @ 21:36:20
URL: http://moaelinas.blogg.se/
POSTAT AV: Sandra

Snääälla vi vill att du ska följa med :)

2008-12-16 @ 14:00:28
POSTAT AV: äni

tycker nog att lägret kunde vara liite längre.. :D

haha stackars dig som blev väckt av mig :P jag letade faktiskt efter en nyckel, men sen orkade jag inte för jag tänkte att ni nog skulle vara vanka när jag kom ) men det blev inte så långt sista passet. noll fäste och ont i huvet.. jaja ;)

haha kommer aldrig glömma din pilimariska min när du kollad ein i rummet den natten x) haha, vad hade du förväntat dig lillen? :D hahah! PUSS PÅ DEJ!

2008-12-16 @ 16:46:52
URL: http://aannieforsberg.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0