FIVE-DAYS

Nu har pappsen varit och fixat internet till bärbara den här veckan! :D Bra bra.

Idag har vi alla sprungit första etappen. 5,9 km för min del, det gick allt annat än bra och i själva verket sprang jag hela 7,8 km.. Det vet jag tack vare GPS-klockan som jag har fått låna. :) Nice! Haha, det ska bli kul och se hur jag irrar runt i skogen, hur jag verkligen har sprungit..
Gegga, lerit var det och man fick bada ända upp til magen - inte mysigt, men jag är ju orienterare.. ;) Haha, jag hoppas det blir finare imorgon.

Idag fyller även lilla Erik hela tretton år! Japp, tro det eller ej.. ;) Grattis till honom och snart ska han bjuda på glass! :D Mums på det, hej då! <3

Kommentarer
POSTAT AV: Elin

Yay! Lollo jag känner mig verkligen som en segrare med 3 s! :D

Men du, du får leva med att det är jobbigt att kommentera på min blogg. För du, det är mycket bättre för min egen del på den :P

pusspuss <3

2008-07-22 @ 16:15:53
URL: http://tjernobylbarnet.blogspot.com

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0