LONG TIME NO SEE

Har ju varit först i Idre och sprungit tävlingar, gick inte bra förutom en dag. Sedan drog jag och Elin direkt från Idre ner till Borlänge och.. PEACE & LOVE!!! :D:D Det var mycket som hände hela tiden och vi sov knappt, så jag orkar inte skriva ner allt.. (Kan ju kanske kolla Elins blogg eller bilderna som finns på FB). Men vi hade iaf askul, Moa var också där och massa andra som man kände. :)
Alla band och artister var skitbra! Vi var på alla möjliga, bl a: Lasse Lindh, Jason Mraz, Hästpojken, Those Dancing Days, Håkan Hellström och Kent m.m. Helt underbart! ♥

Igår då, då var jag i stan och lunchade med mamma som tack för att jag kom in och lämnade hennes tunga pärmar, sen kom Venus och vi shoppade en del. :P Sen har vi bestämt att vi ska dra till Ljusterö imorgon :D mycket trevligt! Båten går från Strömkajen kl. 14.00 imorgon - så får Venus sova ordentligt också. ^^ ♥

Kommentarer
POSTAT AV: Elin.

För jag har ju skrivit så hiiimla mycket information vad som hände! Eller så gjorde jag ju inte det.

Hoppas ni har det bra! <3

2008-07-03 @ 14:45:14
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0