LEKA MED ÄLIN

Gårdagen och denna dag spenderades hemma hos familgen Wåhlin. Trevligt som vanligt såklart. :) Först var vi en runda i stan för att leta efter min klänning.. eller, den som skulle varit min.. Men men, ingen klänning hittade vi men elin hittade en söt jeansväst som jag tycker var jättefin men som Erik var lite mer skeptisk mot. ;) "Ska du ha på dig den där?" Men han är liten och oförståndig.. fattar inte det där än. :/ 
Väl hemma så kom Bjarne på besök, vi gjorde inte så mycket annat än att prata. ;) Och vad vi pratade om är inte så svårt att gissa eftersom det är i princip det enda som jag/vi verkar prata om.. Som Venus säger: "Man blir beroende" Ja, så måste det vara! ;)
Till kvällen såg vi två (?) avsnitt av Desprerate Housewives innan vi la oss och sussade i Elins 120-säng (!) jag vill också ha en stooor säng! :| Men så länge får jag nöja mig med att låna Elins ibland.. ;) Eller hur? :) ♥

Nej, nu är det dags att sova.. snart.
Efter SATC och denna..

Skriv ditt namn med lillfingret: louise

Skriv ditt namn med armbågen: loo9uisder 

Skriv ditt namn med pannan:
 loikkldd4e3

Skrev ditt namn med hakan: llojkldsfr

Skriv ditt namn med tån: loouised 

Skriv ditt namn med näsan:
oouise

:P


Kommentarer
POSTAT AV: thebest

MAN BLIR BEROENDE jag LOVAR :D haha

2008-07-12 @ 23:13:08
URL: http://venusen.blogg.se/
POSTAT AV: Elin

Haha, jag fattar inte! Men jag vet ju vad vi pratade om...

Självklart får du låna min! :D <3

2008-07-14 @ 18:55:23
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0