ALLA TRÅKISAR KAN GÅ OCH TA SIG

Måndagen blev ju verkligen inte som vi tänkt oss, absolut inte tråkig men jag blev besviken när min klass visar sig vara en bunt med torrisar allihopa. Så jävla tråkiga!
Aja, några av tjejerna kom och Moa, Venus och Elin såklart. Åt godis, dansade och flummade gjorde vi, drack till och med skumpa - festligt ;) haha. Mycket trevligt måste jag säga och vi blev inte ens så sena denna kväll, iaf inte Elin och jag som hade nära hem men det blir lite länge om man bor i typ Trångsund.. ;)
Kvällen slutade bra, jag menar det kan ju knappast bli bättre när man får dela säng med Elin! ;) ♥


Kommentarer
POSTAT AV: maoui :)

haha, jävla kollektivtrafik asså....

det tar ju en evighet att komma hem, men det var värt det för vi hade så mysigt :)

puss

2008-06-11 @ 22:09:53
POSTAT AV: Elin

Du är ju allt för go! min lilla m.i.lf. (eller jag du lär ju bli om några år iaf, men jag ska minnas tills dess!)

<3<3<3<3<3

2008-06-11 @ 23:10:59
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0