GOD MORGON TYP

Usch vad det är tråkigt att äta frukost när det inte finns något gott att äta, och det finns det ju fan aldrig.. :( Men men, man måste ju.. speciellt eftersom jag ska ut och springa lite strax. Det blir första gången på evigheter, cirkus två hela veckor sedan sist - det känns verkligen oroväckande! Höll ju typ på att dö när Elin jagade mig runt Farstabadet i måndags och det var fan knappt 300 m eller nåt. :S Jaja, bara ut och börja träna igen!
Jag ska nog ta och köra ett varv runt broarna men nackdelen med det är att jag då kan jämföra tiden och se hur dålig jag är.. "/ Kanske kör några pissiga intervaller istället?

Jusste, i helgen blir det Jukola! :D:D Och alla ni orienterarvänner vet ju vad det innebär.. FINLANDSBÅT!! Ohh yees! Najsigt värre måste jag säga, och alla ni andra får väl ha det så trevligt här hemma i Sverige då.. :)

Kiss.

Kommentarer
POSTAT AV: Elin

Det kommer bli grymt najs!! Jag kommer till dig snart! Ska bara packa först! :):):) <3<3<3<3<3<3<3

2008-06-13 @ 11:18:53
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0