LEDIG

Idag har jag varit ledig eftersom de var studentlunch på Farsta gymnasium. Riktigt skönt!
Typ tidigt på morgonen fick jag sms från lilla Elin som skrev att hon hade slutat, jag ba whaat?! Hade ju inte ens vaknat.. men sen nån timme senare så hade jag stigit upp och då bestämde hon sig för att komma hit. :) Vi gick och köpte en massa god frukt (as usual) och pastasallad från Il Piatto.. MUMS!
Väl vid Tha Beach ;) så la vi oss på vår fina filt; snackade, solade och käkade. :) Hahah, biggaråer är riktigt diirrrty! ;)
Imorgon ska jag och Venusen tillbaka till kära Edbo och titta på niornas bal, förhoppningsvis även träffa Björg! :) Trevligt, jag som inte ens träffat Venus på allt för länge! ♥

Det går ju även en bit framåt med vår pojke, Elin.. hihi


Kommentarer
POSTAT AV: Elin

Hahaha xD "anus"!!!!!!!!!!
hihi, vi har det nedrans kul ibland! =)

2008-06-03 @ 19:07:41
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se
POSTAT AV: maoui :)

åhh vad mysigt, jag blir fett avis...
och jag vill så gärna följa med imorn men kan ju inte tyvärr och om ni hittar Björg - LOVA ATT HÄLSA från mig

2008-06-03 @ 19:12:14

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0