MIDSOMMARHELGEN

På landet har vi hållt till som vanligt med familjen Blinke denna midsommar. Trevligt som alltid men man hade ju inte bangat på att stanna hemma och festat eller joinat Elin och Tommy! ;) Hahaha, nej nu måste jag ta och ringa Elin och höra vad det där egentligen var om och vad som egentligen hände när dom delade säng igårkväll/natt... ;D

Imorgon blir det Idre och träna för fullt i fyra, eller tre dar.. Aja, sedan är det Peace & Love!! :D Allt är fixat och klart, jag ska bara packa allt.

Bye bye.


Kommentarer
POSTAT AV: Elin

Jag skulle snarare säga natt/morgon.. ;)

Spännande spännande, ja vad hännde egentligen lilla Elin? Förklara det för mig är du snäll. Något som jag vet säkert är att det var trevligt ;)



Nu kommer vi umgås i en vecka, 24h om dygnet! Dags att ta igen tiden som du har varit på landet...

pusspuss <3

2008-06-22 @ 21:43:48
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0