MYSIG TISDAG

Japp, jag tog mig återigen till Huddinge.. Hade med mig middag till mig och Elin - sallader från Il Piatto ♥ MUMS!
Med mätta magar cyklade vi iväg till centrum och köpte massa godis. :) Sedan hann vi reka lite inför P&L genom att sätta upp tältet och plocka ner det innan det var dags för en andra runda till centrum för att plocka upp Lill-Svanis. ;) Det lilla kakmonstret kom på att vi borde göra chokladbollar.. sagt och gjort sedan svullade vi och myste framför Lejonkungen. :)

Tack för trevlig kväll.

Kommentarer
POSTAT AV: Elin

hihi, vi kommer alltid på bra idéer.. :)

Det var skoj att lill-svanis också kom på besök, i mitt nya hus :P

Syns strax ;) ♥ ♥ ♥

2008-06-18 @ 19:10:09
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0