NOSTALGI

Jag och Venus begav oss till Edbo lite extra tidigt för att hinna träffa Björg innan själva balen började, vi träffade ju såklart på en massa andra saknade (och mindre saknade..) lärare. Men vår Björgis är ändå bäst! Åhh, vi fick till slut se den där filmen som "farbror Calle"  spelade in första dagen i sexan.. Herregud! Alla var sååå söta och sååå små, booodi! ^^ Började nästan gråta en skvätt, längta tillbaka till Edbo!
Sedan gick vi och "fikade" en snabbis innan alla började strömma in.. Jag måste ju säga att vi var lite finare och lite bättre ;) haha.

Snackade med Älin nyss, i en sådär 40 minuter.. haha men nu har jag lagt upp en plan över de närmsta dagarna.. :)

God natt för imorgon ska jag upp och kolla på skolavslutningen på Sjödal


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0