EN LÅNG LÅNG TID

Ojoj, nu har jag varit borta länge.. ingen tid att skriva förrän nu.

Men i helgen har jag varit i Växjö och sprungit terräng-sm, mycket trevligt folk och fina insatser. :) Självklart härjade jag runt med min Elin pelin för det mesta och vi hade skoj som vanligt.. :D

Lördag
Vaknade precis i tid till Pokemon och gick efter det och käkade frukost, sedan var det bara att göra sig klar för att åka iväg till tävlingsplatsen. För övrigt så kan jag berätta att jag var riktigt duktig, för på hela helgen var jag inte sist en endaste gång!! Applåd till mig. :) Fint väder var det och senare så tävlade jag ju också, det gick väl okej men.. orka skriva om det när det finns så mkt roligare saker att berätta.. :) Elin och jag sprang runt och letade fina magar :P när P17 hade kommit i mål.. synd bara att vissa inte fattar att man ska ta av sig tröjan efter att man har sprungit!! ;) Men några fanns det allt..
Runt sextiden kom vi hem och på kvällen hade vi det trevligt med några små pojkar.. Lekte lite, vilket var kul fast det kunde blivit ännu roligare om de inte varit så jälva fega!! Mesar.. Det hela slutade iaf med att vi sov kvar där i den där "mysiga" sängen med "den stora springan"! Haha ;) Men observera SOV..

Söndag
Aningen sömnbrist men det är smällar man får ta.. Lika tidigt idag och självklart också Pokemon! ;) Dagen bestod av en massa hejande och i slutet av dagen även en del smygfotande.. *dregel* Fick in några bra shots där! :P Höhöhohohahahhöhöhö!! En riktig heting..
Sedan var det bara bussresan hem, det var riktigt jäkla lång men ändå rätt trevlig. Fräckisar (som iofs inte var så fräcka) och ett stopp på donken, där det ulitmata målet (såklart) avnjöts var behövligt.
Kom hem sent och var sjukt trött på morgonen därefter.. tur att vi hade orienteringsdag ändå. :)

Igår (måndags) drog jag till Huddinge och mötte Elin, träffade även Maoui en snabbis. ♥ Elin och jag drog och tränade, ganska slöa var vi men det är alltid något. (...kommentar av Elin väntas...) Sedan åkte jag hem och hade ångest över allt som jag måste göra.. BAJS!

Och sist men inte minst så var vi på Skansen idag, där vi hade etologi med nån tråkig gubbe.. Vi fick i uppgift att stå och titta på björnarna och anteckna vad de gjorde för något i typ en timme. Booring! Jag menar, visst var de söta de första fem minutrarna men sheises vad det måste vara tråkigt att vara björn..
Nu sitter jag här och inväntar min dödsdom, nationella matte imorgon.. BLÄ!

Dags att sova. ♥

Kommentarer
POSTAT AV: Elin

hohohhihihhahagögög! jag hade aldrig kommenterat till det där om du inte sagt det, men slöa var vi inte! Körde ju fan on och offroad i 40 min, sammanlagt ;)
Het som bara den är den där pojken ! Synd att vi inte lär komma åt honom.. med sitt riktiga hem i göteborg och allt ! haha, men de finns ju andra ;) (som desstutom visar magen för oss utan att man behöver anstränga sig)synd att de är så mesiga bara :P

Haha, min blev lång den också ! ;)

och juste, en applåd till dig !

2008-05-07 @ 13:14:37
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0