IDAG

Nyss hemkommen från skolan och kemiprov - slutprovet! Gaah, hata! Det var väl inte överdrivet svårt men om man inte pluggar så får man skylla sig själv.. orkar inte bry mig nu.

Kämpar fortfarande på med alla rester som jag har, typ det ända jag har tid med jusst nu. Men tur att jag har så fina kompisar som kan ge mig lite inside imformation. ;) Det skulle verkligen underlätta!

Idag har det inte hänt så mkt, vi hade extra träning imorse; löpskolning med Johan. :) Och vi hade lyckats pricka in den dagen då två skolor skulle vara där på friidrottsdag.. perfa! *noot* Typ liiite pinsamt eftersom en del övningar ser en aning.. annorlunda ut, plus att jag inte är expert. xD 

Sent idag kommer pappa hem från Italien! :) Hoppas han kanske har något med sig.. :P

Det regnar.

Kommentarer
POSTAT AV: Elin

Jag ska allt lära dig allt jag kan, jag är lite utav en expert på löpskolning vettu! ;)
Imorrn blir det, vet du vad? Grönan! :D
puss min lilla mf!

2008-05-20 @ 21:13:41
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0