SKYLL DIG SJÄLV

Jonas är den jag gillar men inte riktigt förstår mig på.. verkligen sant! Jag gjorde ett test som jag fick på mejlen av Elin igår och shit vad läskigt! Typ allt stämde in och det var inte bara på mig heller! :O

SCC igår gick bra med tanke på att jag springer mot eliten
. :P Jag och Anette hade en liten inside-tävling och jag vann! :D:D Men bara med två ynka sekunder.. men jag menar varför anstränga sig mer än man behöver?? ;) haha..

Eftersom jag inte var så duktig och gjorde klart någon Storyline igår så får jag göra det nu, jag måste verkligen bli klar med dem snart.. BLÄ! Men det är inte precis det enda jag måste göra.. Jag har fyra Storyline kvar att skriva, slutprov i KeA på tisdag, skriva en Argumentative Essey och en Book Report på engelskan samt två bokredovisningar på svenskan (varav på en jag inte ens läst färdigt boken än..) - ajsing bajsing på mig - har jag glömt något? Jo, sedan är det ju nationella i franska men det orkar/hinner jag inte plugga till, det ska nog gå vägen ändå får jag hoppas. :)

Jag har en tendens att skjuta upp saker..

Men nu ska jag som sagt  jobba vidare på denna förbannade uppgift.. som skulle vara inlämnad för några månader sen (jag överdriver inte). HATA HATA HATA!!


Kommentarer
POSTAT AV: Petra

haha. stressigt ;D
kanske borde du börja med yoga eller något?

2008-05-15 @ 20:43:18
URL: http://shyss.blogg.se
POSTAT AV: Elin

Haha, så klockren! ;D
andas säger jag bara, vi kanske kan plugga när vi är i Dalarna? Det borde vi, och nu är vi två

2008-05-16 @ 09:37:11
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0