TORSDAG

Hahah, hur ska jag kunna veta eftersom jag inte sitter och nördar på youtube! ;) Men den är kul iaf! xD

Igår var det ju som sagt sprint-DM. Jag började självklart med att bomma ettan.. -.- Sedan var det en tråkig långsträcka som jag blir galen på, usch! Men trots allt gick det bra resultatmässigt och jag kom faktiskt tvåa. :)

Idag var det NP i MaB, i hela fyra timmar! Inte speciellt roligt dessutom gick det inge bra heller.. :/ Men men, gjort är gjort och det går inte att ändra nu.. Jag får försöka göra bättre på Del 2 i MaA, har faktiskt chans på MVG.. :) Plugga, plugga.. puh! Eftersom jag inte satt kvar och möglade i fyra timmar så fick vi en väldigt najsig lunch, typ tre timmar.. Satt ute i solen, härligt! 

Snart ska jag träna med bajsungen Elin.. Trevlans! :D

Kommentarer
POSTAT AV: v

jag önskar men bara ifall vi träffas inne i stan :)

2008-05-09 @ 08:05:50
URL: http://venusen.blogg.se

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0