DUKTIGT

Ahh, fyfan vad stel man ska vara idag då.. Varje gång man suttit stilla en stund och sen ska resa sig stramar det i hela bksidan av benen och det tar typ nån minut innan man går någorlunda normalt.. Men inte så konstigt med tanke på vad jag sysselsatte mig med igår.. hmm.
Nämligen Rogaining! En tävling, man skulle ta så många kontroller (egentligen poäng) som möjligt på tre timmar (!) TRE TIMMAR! Shieet säger jag bara.. Jag sprang tillsammans med min Elin, och vi sprang, och sprang, och sprang.. Ett varv runt Orlången typ.. Dvs riktigt långt!! 2,5 mil!!!!!! 25000 m!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Inget jag tänker göra om på mycket länge..

Sedan vart det mat och teater med orienterarna. Teatern sög men annars var det trevligt.

Plugg väntar.. blä

Kommentarer
POSTAT AV: Andra halvan

Hoho, vi var ganska bra! :)

jag känner bara i framsidan! och typ hela vägen upp till höfterna, från knät.. xD men det var faktiskt skoj :)



PUSS!

2008-11-16 @ 16:35:32
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0