MISSION COMPLETE.

Ojoj, här hade Elilainen visst varit snäll och förberett ett litet inlägg till mig ^^ ♥ Antagligen för att jag jag skulle ha glömt bort rubriken ;) hahaha
Salem var såå mycket bättre den här gången än förra! Haha, först i början var jag kanske lite skeptisk.. lite stelt och alla var ju fan äldre än oss men efter ett tag blev det lite mer "livat" x) Ganska naajs kan man säga.. ;) Men som min käre vän Elin säger så skippar vi detaljerna.. höhö.
FUOD, Minttu, läppstift, Ariel, bortsprungen telefon, äckliga 26åringar, Björn Gustavsson and so on..
I stora drag.

Här har ni dräggen..



Klev ändå upp tidigt imorse eftersom jag skulle jobba, myys.. Det luktar fimp om hela mig och mina händer luktar spya.. Hallelulja! Bakfull och hemsk, det var inte najs att åka buss.. -.- Det var inte heller najs att stå och jobba i sex timmar.. Höll fan på att svimma fleera gånger. x) 
Nu sitter man iaf hemma, och mapa tror att jag har drabbats av vinterkräksjukan.. xD Jaa, det kan man ju också kalla det.. x)

Nästa helg är det fekke hemma hos Saandrisch! <3

Kommentarer
POSTAT AV: Elin

haha ganska najs..^^

vinterkräksjukan xD!! vad tänker föräldrarna med egentligen? :P

2008-11-30 @ 20:16:48
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/
POSTAT AV: Sandra

Woho :D

2008-11-30 @ 21:10:48

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0