OR ARE WE DENSER?

Hahaha, utan att ha behövt be till gud så har nu internet funkat i mer än två timmar! :D Så nu är jag lite glad igen, plus att mamma mutade mig med en bulle.. hehehee ;) Men den var god! (y)


Idag hade jag planerat att skriva en debattartikel på engelska, men så blev det ju inte riktigt. Det är faktiskt sällan det blir som jag tänker.. hm. Men men, jag kan ju iaf vara duktig och börja på den nu. :) Men matte däremot orkar jag inte, det är ovärt! Bengt också - ovärdigheten själv! Nee, förlåt Bengt.. Bengt är snäll, han brukar bjuda på choklad! (y) Verkar jag lättmutad? (om det ens är ett ord..?) ^^

Bara för att jag är på lite glatt humör nu så kan ni få en braa låt! :D ♥



Smell ya later babes.

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0