DET ÄR MÖRKT NU

Dagen har mestadels tillbringats ute - till skillnad från igår. Eller inte ute ute.. men inte hemma iaf. :) Tog oss till Nacka forum och drog runt i de flesta affärer där tror jag och åt sedan på Il piatto. ♥ Jag köpte mig iaf ett mycket fint, lila spetslinne. ^^ (y)

Sedan har jag även varit ute och gått en sväng och på vägen hem gick jag förbi Ica och köpte frukost som jag kan ta med mig och äta på tåget imorgon. Eftersom vi ska träna någonstans långt bort, norr om stan så måste vi åka tåg till Häggvik för att senare bli upphämtade av bussen där.. Onödigt tycker jag eftersom jag måste gå upp så tidigt då.. hehe, det tar liksom 45 min att åka till Häggvik från Farsta strand.. Men då hinner jag förhoppningsvis läsa lite i min bok! (y)

Nu måste jag skriva min utvärdering samt planering i specialidrotten som ska vara klar idag! Det lär inte bli 10 sidor.. men kanske två om jag är duktig.. x)

Smell ya.

Kommentarer
POSTAT AV: ani

bööh, det är fullständigt ONÖDIGT att dom ska lägga träningen ända där borta :@ åååh, damp! ^^ hehe

2008-11-09 @ 18:13:19
URL: http://aannieforsberg.blogg.se/
POSTAT AV: helena

du kan vara duktig ibland :) pussiz ♥

2008-11-09 @ 21:17:10
URL: http://hamm.blogg.se/
POSTAT AV: maoui :)

åhh Lolou synd att jag inte jobbade jue. daahhh..

puss på dig och lycka till på träningen

2008-11-09 @ 22:25:58
URL: http://maoui.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0