TÖ TÖ TÖ..

Imorgon har vi inga lektioner! :D Iofs kanske man borde göra lite självständigt arbete.. men ändå! Låter liksom bättre att säga att man är typ ledig! ;) Haha. Men jag ska jobba kl tre.. japp, ni läste rätt :) ska jobba extra, nu under julen iaf! (y)

Sedan kanske - om vi har tur - blir det firande av Esra som fyller åt imorgon! Grattis till henne! Hoppashoppas hennes syskon ska ut! Det blir nog skoj i sådant fall! :D Känner verkligen för att bara supa ner mig ordentligt.. hur man nu kan "känna för det".. ;P Annars kanske jag tar tuben till Bagis även denna fredag.. höhö ;)

Nu är det snart träning, och Elin bangar INTE denna gång! (y) ;) ♥

So long!

P.S
Vet att det ser förjävligt ut här för tillfället.. inget passar ihop med nåt :P Men har inte tid just nu. Det borde dyka upp en finare header snart.. ^^

Kommentarer
POSTAT AV: Elin

Najs med jobb ju ;D men snart kommer det skramla in en del pengar på kontot ju! Cash flow säger jag bara! ;)



Supa ner mig i helgen? <3

2008-11-27 @ 21:20:39
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/
POSTAT AV: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prenummerera på den) :)

2008-11-27 @ 21:23:03
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0