DAGEN INNAN ONSDAG

Imorgon är det onsdag!! :D Laddar för fullt! Ska bli så jävla kul, men jag är lite orolig att typ golvet rasar in eller nåt.. :S hahah.. men det får gå, vi sparkar ut alla deckade på gräsmattan så blir det liite mer plats ;)
Jag ska hinna med 12.37-tåget imorgon plus att jag måste hinna handla innan.. upp tidigt alltså.. :P

Idag har man tränat också. (y) Intervaller, treminuters.. på asfalt dessutom så nu har jag ont i alla mina knän.. x) Eller alla tre skador i knäna då.. :P Men skönt att ha fått träna lite iaf, och i vinter ska jag fan bli snabb igen!

Herre.. Vaaad var det du sa? Vad var det du gjorde i blomsteraffären i Kärrtorp, för min skull..?


Kommentarer
POSTAT AV: Elin.

Dan före dan lliksom! (y)

Imorgon smäller det! :D

2008-10-28 @ 23:08:08
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/
POSTAT AV: äni

NU RASAR GOLVET ;O höhöö och jag tänker på er (Y)

2008-10-29 @ 21:41:54
POSTAT AV: Elin.

Det var "bara" sängen som rasade (y)

2008-10-30 @ 22:37:57
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0