IT WAS A BLOODY PLEASURE

Skönt när åtminstonde något går ens väg - VG på fysikprovet! OH YES! Det trodde jag inte eftersom jag inte hade pluggat och det kändes som om jag chansade på typ allt.. hehee (y)
Up next är ju då kemiprovet, ska börja plugga lite till det snart :/ Stökiometri, när man ska räkna och skit är väl inte min starka sida om man säger så.. Da braiin just wont wöörk.  
Sedan är det yterligare ett prov på fredag - svenska. Tar det aldrig slut liksom?! Får väl ta lite hjälp av Älin, har hört att hon är expert på det där.. ;)
Gud vad tråkigt jag känns som tjatar om skolan.. men vi har/ har haft FYRA (!) prov den här veckan.. är inte det liiite mycket?! Fii faen!

Haha, men Moooa då! Klart vi inte planerar nåt utan dig! Kanske bara det att du inte fått höra det än. ;D ♥

Kommentarer
POSTAT AV: maoui :)

hihi förlåt för mit lilla utbrott. snackade en snabbis med Venus igår och fck höra att ni inte alls hade tänkt stänga mig ute, det var en stor lättnad kan jag säga ;D

vi får höras mer om det där jue

puss

2008-10-08 @ 18:40:54
POSTAT AV: Elin.

vad är det som lilla Älin är bra på? :) för inte är det svenskan! <3

2008-10-08 @ 21:31:43
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0