STITCHED

Skol-SM var det som hände i helgen, kul som vanligt of course! :D OCH jag är INTE tänd på André som alla verkar tro! Ville bara klargöra det..
Men iaf, tävlingarna gick inte så bra. På sprinten bommade jag och på lången så ramlade jag och cuttade upp knät.. :/ När jag precis hade ramlat så kollade jag på knät för det gjorde så jäkla ont och så ba var det typ ett hål in i knät och så började det blöda en massa, så då började jag halta hemmåt. Det var skiiiitkallt, jag har nog aldrig fysit så mycket i hela mitt liv! Dom körde mig iaf till akuten där jag ick vänta i tre timmar innan nån sur doktor kom och sydde. DET VAR HEMSKT! Jag hatar nålar och sprutor!!! :(

Nu ska jag gå och möta Annie! :)


Kommentarer
POSTAT AV: Elin.

Mysigt Louise.



Men du är det, lite iaf :) hihi <3

2008-10-06 @ 17:57:19
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/
POSTAT AV: äni

haha, löv is in di är ;) och nu näru har fått höra drömmen hoppas jag inte du blir påverkad av det x) höhö, närå ;)

puss på knät <3

2008-10-06 @ 21:45:09

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0