TUTA OCH KÖR

Nu har jag lekt doktor här hemma och tagit bort de två stygnen.. lite läskigt var det men det gick ju bra! :)

Nu har Elin och Karthrin m.f. åkt iväg till Finland, och Halliko. Jag är bara liite avundsjuk..! Fan att jag inte är med! :/ Aja, Elin har ju lovat att festa åt mig och strula upp en viss pojke.. hahaha! (y) Men det är bra Elin! Kör på!
Och liksom perfekt att dom tar en tur till Finland såhär nån vecka innan höstlovet! :D

Nu är det hög tid att packa eftersom vi åker typ sju imorgon.. jajaja..
Vi höres!

Kommentarer
POSTAT AV: maoui :)

men Lollo din lilla mupp! varför är inte du oxå på båten nu då???

2008-10-18 @ 11:12:59
POSTAT AV: Elin.

Tjohoo! Ola var mer intresserad av Kathrin, stackars lilla mig :/

Men..... :D

Jag är bra. Du ska se min garderob nu. Tjockt.

2008-10-19 @ 08:26:34
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0