FULLA SOM ÄGG, RIKTIGA DRÄGG!

Gårdagen/natten blev en favorit i repris.. ;) Helt galet och bättre än Salem! ;)
Alltså, dessa kvällar är så jävla sjukt, skruvat roliga! BÄST helt enkelt! En massa skratt, fin sång och en och annan tår, jag är helt lycklig med dig Elin! Älskar dig forever and ever and ever..
Måste göras igen om ett tag, efter några dagars vila.. ;)

Imorse vaknade jag upp i Elins stora säng, huvudvärk - ja. Vi vaknade vid nio men fick iaf sova typ 4-5 timmar (y) sedan låg vi kvar, checkade FB och försökte minnas natten tills jag var nära på att hungra ihjäl.. Då gick vi upp och fixade feta frukosten! MUMS :)
Sen var det väl inte så mkt mer än att vi tog oss till centan, käkade thai och drog omkring lite.




♥ Jag har varit vilsen, Lisa - Parken

Kommentarer
POSTAT AV: Elin.

Haha, ja för fan! Salem var inte ens i närheten utav detta! ;)

grr längtar till på onsdag (y) <3<3

2008-10-25 @ 23:44:58
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/
POSTAT AV: annie

håååångel :D (Y)

haha <3

2008-10-26 @ 19:45:02
URL: http://aannieforsberg.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0