ÄLSKADE LILLASYSTER

Otroligt kul har jag det nu.. höhöö. Eftersom det är prov på torsdag så jag måste förstå och lära mig det vi har hållit på med det senaste året i kemi.. Det suger. Att det ska vara så jävla svårt!
Idag har jag annars inte gjort så mkt, drog från skolan vid tolvtiden för att träffa sötaste Venus i centan. Filmkväll i helgen ser jag fram emot! :D

Hahaha, Helena verkar finna det tillfredställande att bråka och slåss. Allt skoj blir till allvar helt plötsligt och så får man en fet smäll i fejjan eller annan lättillgänglig kroppsdel. Just nu vet jag inte vad det bråkas om men mitt straff var iaf att få min älskade sovkompis - kudden dränkt i vatten.. ehh
Nu är det krig! Hon frågade iofs först vad jag föredrog: att få vatten hällt över kudden eller att få den uppstoppad i en färskfuktad armhåla (!) Käraste lillasyster. ♥ Men TACK för all del att du valde det förstnämnda!
Orka liksom att jag skulle springa efter och slå henne, det är inte riktigt min stil. Jag tar det lugnt och slår tillbaka när hon minst anar det! Mohahahha!

To be continued.


Kommentarer
POSTAT AV: maoui :)

näe nu blir jag fan avis, vad har ni bestämt för nåt utan mig??

inte okej ju!!

men jag tycker fortfarande om er...:D

2008-10-07 @ 19:18:05
POSTAT AV: Elin.

jag känner igen din stil. Och helenas :) har själv varit med om en del :P

hihi. Lycka till med kemin ;)

2008-10-07 @ 22:11:16
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/
POSTAT AV: änipäni

hahah, assåå.. helena är den mest... jaa vad säger man ? hon bråkar iaf jämt med allt och alla x) :D men snart blir det slut på den ett antal veckor när hon inte kan gå ;) då är det du som har övertaget louise ;) hihi,

2008-10-08 @ 10:00:19
POSTAT AV: helenis :)

nehe.. Jag är bäst på allt ändå! plutt louise haha, det är bara att låssas sticka en nål i hennes arm så är det jag som har övertaget igen! Mohahah Så de så annie :D

2008-10-10 @ 16:10:07
URL: http://hamm.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0