NUMMER ETT SKA DET VA!

Snart kommer Helenisen hem, ett korsband rikare! :O Japp, operationen var idag så nu kommer hon få skutta runt på kryckor ett tag framöver! Det som är så jobbigt.. höhöö. Och precis som Annie påpekade för mig så är det jag som har övertaget nu! Mohahahahaa! ;)
Stackarn, dom hade tydligen fått sticka FEM gånger när dom skulle söva henne.. hah, blodkärl som sprack hit och dit.. :/ Det hade jag inte pallat :S

Jag vann ju mitt vad med Berwar.. dvs att han fick IG på fysikprovet heheee! Och vad var mitt pris?! Jo, en cigg.. Illa Berwar! Och varför har liksom alla börjat röka helt plötsligt?!

Idag borde det pluggas svenska.. men sticker nog ut och tränar ist, måste ju värma upp knät inför helgen! ;)


Kommentarer
POSTAT AV: Elin.

Vi har connection på riktigt! :)

hahaha Louise, inte röka!

2008-10-09 @ 20:58:01
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0