'WANSOME'

25-manna var ju trevligt men gick inte bra.. iaf inte för mig, jag tappade 30 placeringar för att jag haltade - jag blev både ifrånsprungen och bommade lite.. :/ ajajaj

Måndagar är ju alltid slappa, först hade vi träning men jag hängde mest runt med André (ja, jag veeet!) eftersom båda är lite skadade.. sen hade jag lunch och "håltimme" till kl två, återigen för att jag är skadad och inte kan vara med på idrotten.. Men som tur var så hade halva N1 också håltimme så vi hängde och hade det trevligt! ;) Förresten så ska vi dra till Peace & Love i sommar, hela OL-familjen liksom. TYP :D Sjukt kul det skulle vara, men dom lät ju fett pepp! :P Lite fester har vi planerat också :D:D:D 'wansome'

Efter skolan drog jag, Kathrin och Elin för att lära 8-åringarna på Sköndalsskolan att orientera.. hmm, det var ju kuul.. hehee men dom var iaf sööta :)

Imorgon blir det nästan ännu slappare, slutar 11.50 (!) :D Men hör sen då! På onsdag har vi halv studiedag och på fredag är vi lediga!!! :D Varför gå i skolan överhuvudtaget egentligen? ;P SOFT


Kommentarer
POSTAT AV: Elin.

Louise och André leker i skogen :)



Haha du slutar typ när jag börjar.. Och sen slutar jag inte förrän vid 17! :(



puss!

2008-10-14 @ 10:18:21
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/
POSTAT AV: äni

haha jaadu, va lekte ni för nåt? ;) haha nej, förresten,, jag hade lovat mig själv att det här skulle bli en retfri dag :D jag tar tillbaks det ;) höhö <3

2008-10-14 @ 16:42:12

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0