:3

Filmen vi såg igår var Barnhemmet, en skräckis.. :3 Jo, för det fanns bara spridda platser kvar på den vi helst ville se: "Patrik 1,5" och så kom vi på att ingen av oss har varit och sett en enda 15-film på bio fastän det var typ det man helst av allt ville när man var 14.. hehee Men den var faktiskt riktigt bra man förstod allting och den hade ett bra slut. Sedan var den ju grymt läskig och hemsk! Jag kan ju säga att det var ett antal gånger benen flög upp från golvet och koftan över ansiktet.. Men den rekomenderar jag absolut till den som tycker om att bli skrämd från vettet.  
Tack för en trevlig kväll Mooa! :)

Kommentarer
POSTAT AV: maoui :)

haha som fan asså, shit vad uppskrämd jag var igår när jag skulle sova. men den var ju fett bra ju :)

detsamma du, det var jättemysigt <3

2008-09-14 @ 17:10:59
POSTAT AV: venus

å vill också se det!! fast den kanske är för läskig för mig... ååå vi borde ha filmkväll igen!!!! eller hur?!

2008-09-16 @ 11:15:31
URL: http://venusen.blogg.se/
POSTAT AV: Anonym

uppDATERA

2008-09-17 @ 17:09:34
URL: http://venusen.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0