ÅÅÅKEJ

Så sjukt kul folk kan vara.
Har nu kommit hem från Vimmerby, ganska så najs. Nu är ju jag tyvärr inte lika duktig som Elin så jag orkar inte skriva allt som är värt att veta. Men kika in på Elins vettja.
Det är nåt speciellt med orienterare alltså.. En sak som är säker är iaf att ettorna är sjukt mycket skönare och roligare att hänga med än resten på farsta, imorgon måste jag absolut kolla in Katarina. xD Har svårt att tro att en 16-åring kan ha hängpattar. :P
Nu ska jag sova eftersom det lätt blir brist på sömn när man är på läger. Aiiigt ;)

Kommentarer
POSTAT AV: Elin.

ååkej..

92:orna äger! Jag vill träffa Katarina!



Möbel

2008-09-01 @ 23:17:33
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0