HÅLTIMME

Våran kära (hör ironin) svenskalärare Gunnel har av någon anledning valt att inte uppenbara sig denna fredagsmorgon, mycket konstigt.. men så därför sitter jag nu här. Kunde inte (läs: ville inte) hitta på nåt nödvändigare än att pilla lite på datorn. Men det gillar vi väl! Den dagliga dosen av facebook och ett blogginlägg liksom.. *tummen upp*

Denna dag består av franska, svenska, kemi, biologi och engelska. Kan man göra annat än älskaälskaälska? Svaret är JA! Men jag överlever, det brukar jag göra i alla fall.
Sen efter skolan får vi väl se hur det blir, ska iaf vara hemma - surprise! - och typ inte göra något för att sedan gå upp tidigt och springa lång-SM imorgon. Om jag är duktig så kanske jag pluggar lite för det finns ju en del att göra om man säger så.. Fast å andra sidan känner jag mig själv och kan konstatera redan nu att något pluggande kommer inte att inträffa.. höhöhöö

Och idag serveras pizza i Kraftkällan - något att se fram emot! :D

So Long


Kommentarer
POSTAT AV: Elin.

Gunnel-luggen <3

2008-09-19 @ 14:06:19
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0