MITT VILDA SVENNELIV

Hehheee.. Men jag har ju liksom inget skojsigt att skriva om i mitt väääldigt innehållsfattiga liv just nu. Skulle ju vara trevlig med lite action liksom.. ^^ Fast egentligen kan jag ju inte gnälla eftersom jag typ själv väljer att occupera mer eller midra heela helgen till att loda runt i skogen.. Läntar tills tävlingssäsongen tar sluuuut!!!
 
Nu blev jag lite småarg när jag fick höra att vi måste skicka iväg våran lilla grej som fixar internet här i stugan, på lagning! :O Kommer avlida av tristess!! Men tur att man har en dator i skolan.. *pustar ut* :)

Nu ska jag nog ta och räkna lite matte - bara för att det är så underbart skoj och jag har absolut inget bättre för mig.. hahh NOOT! Snarare för att jag är illa tvungen eftersom jag ligger tio sidor efter tyyyp.

Kommentarer
POSTAT AV: Elin

haha, men det är trevligt att du är på bra humör iaf! :D

vi ses imorgon babe! <3

2008-09-17 @ 20:00:31
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0