CLUMSY

Igår på kemin när vi labbade så var jag lite klumpig. Hehee, vi eldade järn- och svavelpulver och röken som då bildas är lite giftig - den sätter sig på stämbanden om man andas in den.. Även fast Järre upprepade det typ hundra gånger så failade jag iaf. Jag trodde det hade slutat ryka bara för att det hade slutat brinna och jag såg dåligt.. Så jag tog ut den där varma, rykande saken ur dragskåpet och så kände jag att luften jag andades in luktade konstigt och starkt. Sandra ba: "Det ryker ju om den där" . Hahaha, clumsy me.. Järre: "Jaha, och det var sådär vi inte skulle göra kära barn".
Jag fick ont i halsen och blev lite hes (möjligt jag blev en aning hypokondrisk) men det gick över när jag vaknade idag som tur var.

Sen var jag även och tog första sprutan igår (!) började gråta men svimmade inte trots att jag faktiskt satt upp. *tummen upp* Hatar sprutor, så sjukt äckliga och obehagliga! Men nu är det gjort och jag behöver inte göra det förrän om några månader igen. :)

Idag då, har jag sprungit medel-SM - det gick åt helvete. Lalalalalaa

Kommentarer
POSTAT AV: Elin.

Vilket uppiggande inlägg!

2008-09-26 @ 20:16:04
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/
POSTAT AV: v

ååå nej inte sprutor'!!!

2008-09-27 @ 12:14:40
URL: http://venusen.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0