Pling

Igår när jag skulle sova kom jag på det roliga jag skulle skriva igår ^^ (y) Det var iaf om gårdagens bildlektion..
Det är ju så att jag och fyra till från min klass har bild tillsammans med en massa jobbiga barn- och fritidsmänniskor.. Visst, alla kanske inte är jobbiga men åtminstonde hälften av dem! Jag menar, hur svårt kan det vara att sitta still en stund och rita valfritt?! Dessutom utan att prata/skrika/sjunga oavbrutet..
Iaf.. rätt vad det var så blev en av tjejerna skiitsur på en kille och typ börja skrika - om möjligt ännu mer och högre, saker i stil med "På gud! Jag svär, säger du det där en gång till.." och så tittar man bak och ser henne ta upp brandsläckarn.. hmm, tänker hur ska detta sluta? Hon springer efter den där killen och sprutar ner både honomoch sig själv med skum, haha. Det har jag alltid velat göra.. ^^

Som sagt igår, man vet aldrig vad som hittas på när man är ute på äventyr med Sandra.. (y)
Det kändes iaf som om vi åkte hela gröna linjen söder om Sthlm. Det bara blev så när vi hade tröttnat på att gunga och vi inte hade nån Toris som kom och lekte med oss. :O Sent återvände vi ändå hem, utan kakor.. Det var en spännande kväll må jag säga.
Men kom ihåg barn, Skarpnäcks parkmaffia är inget att leka med!

Nu är det plugg som gäller..
eller nej, först mat.. sen plugg. (y)

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0