Jag pussar Stampe på rumpan

Nollning för Nv09orna idag! Dom slapp dock köra Norsk fylla på badbryggan (igen) men det bjöds istället på klädsträcket och "Pussa-Stampe"-leken, mina favoriter! ^^ Lite kul när någon säger: "Jag kysser Stampe i ljumsken", "jag slickar stampe i örat" eller "jag slickar av hela stampe" HAHAHAH! Leken går liksom ut på att man skickar runt "lilla Stampe" och säger vart man vill pussa på honom. Nästa varv så ska man sen pussa personen till höger på det ställe där man pussade Stampe. Ja, då förstår ni det roliga.. (y)

Kommentarer
POSTAT AV: Elin

maha men de var ju bara tvugna att vara värre än kompisen bredvid ;) det skulle iaf jag försöka, haha. Så sjukt roligt när 3770 körde den!

2009-08-26 @ 13:18:52
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/
POSTAT AV: +O:-] är en o>8< !!

jaaa 3770 fuck the what liksom!! :D:D

2009-08-26 @ 21:55:24

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0