something, something

Inget intressant har hänt idag heller.. möjligtvis att jag har varit på Torvalla, på "kläm-och-känn-akupunktur"-grej, det var bra fastän han stack nålar i mitt knä. Nu vet jag iaf vad jag ska göra för att kunna springa normalt igen. (y)
Nä, inte ens det var särskilt intressant.. Men juste! GLADA NYHETER!! Fick ett sms imorse..... Kent kommer på p&l!!! Hurra! Dessutom kommer Markus Krunegård dit och det är typ asmånga bandsläpp kvar! Kommer bli grymt helt enkelt ^^ Så, allihopa, ni vet vad ni ska önska er i julklapp!!
Ge oss sommar!


Kommentarer
POSTAT AV: E

Sluta vara så neggo älskling<3

2009-12-11 @ 09:49:01
POSTAT AV: ani

hallåå, vet du vad det är för fel på ditt knä nu? VI SEES PÅ LUNCHEN!!!! :D:D ^^

2009-12-11 @ 10:51:45

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0