Tvångstankar

Den 5:e februari 2009 idag.
Mycket spännande. Jag väntar och vääntar.............

Men lite sorgligt är det faktiskt. Jag kan inte göra nånting längre utan att tänka:
"Det här är sista gången jag kramar Elin som minderårig"
"Det här är sista gången jag tränar som minderårig"
"Det här är sista knäckebrödet jag äter som minderårig"
"Det här är sista gången jag läser Blondinbellas blogg som minderårig"

OMG!!

Men är jag ledsen för det?
Inte speciellt men liite konstigt känns det ju. Att lilla Louise ska fylla 18 år, herregud det kan man inte tro.

Och den som inte säger grattis kommer jag aldrig frivilligt föra en konverastion med igen.

Puss

Kommentarer
POSTAT AV: annie

muhahahahhaaha :D

2009-02-05 @ 21:46:51
URL: http://aannieforsberg.blogg.se/
POSTAT AV: Elin

Nu blev jag glad! :D

Älskar dig! ^^ <3

2009-02-05 @ 22:04:25
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0