Vem fan var Dante? Och som om jag bryr mig?

Den här dagen har varit rätt bra faktiskt, fast måndagar är alltid rätt sköna.
För det första så slapp jag åka tåg till Tullinge imorse där vi hade träning. Pappa jobbar ju ändå åt det hållet, så då hann jag till och med att övningsköra idag! (y) Träningen var även mycket rolig måste jag säga, nypjakt! (y) Sen hade vi onödig idrott och sen en onödig labb på kemin.. SLUT.
Fast jag hade lite ångest över att gå hem och plugga svenska så jag satt kvar och gjorde Amanda sällskap några timmar.. höhö
Jag var tvungen att gå hem när ettorna slutade.. det var nog tur det iofs, annars hade jag kanske suttit där än?

Nu ska jag kanske öppna svenskaboken om jag har lust.......

Pussipuss (hahahahaa)

Kommentarer
POSTAT AV: Sandra

Ja usch på svenskan, men hur viktigt kan de vara? får se om man lyckas läsa genom allt, eller iaf en del en gång i kväll muhaha x)



pussipuss xD <3

2009-02-16 @ 19:00:10
POSTAT AV: Elin

honom har ja hört talas om några gånger (y)

pratat om Voltaire än? ;)

2009-02-16 @ 19:04:17
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0