Efterblivet väder vi har här

Okej, nu kommer ett till sådant där onödigt inlägg.

Idag fick vi sluta tidigare, inte bara lite tidigare utan flera timmar tidigare! Yeey! Shit, varje gång jag hör ordet yey så påminner det mig om kära Marianne. xD Jag får bilden av henne precis när hon säger det, gör den där fåniga lilla röelsen med armarna/överkroppen och efteråt lägger av det där rysliga garvet. HA HA Moa och Venus vet iaf vad jag menar.. x)

Nu ska jag snart börja skriva det där alldeles-för-stora-arbetet-för-att-kunna-göra-det-godkänt-på-en-dag från förra året..
Men först mat. Det är prio ett.

Kommentarer
POSTAT AV: Anonym

HAHAHA ja jag fattar vad du menar :D kommer aldrig glömma det....

2009-01-22 @ 20:28:19

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0