This shit will fuck you up

Förlåt förlåt förlåt, har inte hunnit eller tagit mig tid till att skriva nåt.. ^^ En massa jobb har tagit upp min tid, vilket iofs är ganska bra. :P

Nu har det gått och blivit nytt år och allt så då måste jag ju skriva nåt. Gott nytt år kan man ju alltid börja med ^^
Det senaste dygnet har varit rätt skruvat.. men mysigt! :) Först emofest i Hässelby, sen vidare till stan och sist Björknäs. Kul vare iaf, somnade vid halv fyra i någons soffa.. Sen blev man väckt av Bella och vi gjorde en fräckis och drog innan alla andra vaknade. ^^ Frulle på Donken mums och sen drog vi runt lite bara - satt i trapphus, in och värmde oss på Ica tills vi satte oss i den helt tomma nedervåningen på String. Det var nice, en kopp te att värma sig på köpte jag.. verkligen valuta för pengarna kan jag säga, för i tre timmar satt vi där och myyste. Hann till och med sova lite. 
Sen var vi tvunga att gå ut och gå en stund för att bli av med fimpdoften som satt sig i kläder och hår.. men det var freezing cold så det blev bio istället. ^^ Bells, vart har du varit senaste tiden?! ♥ Men vi ses igen den nionde, stjärtsson! (y)

Nu har jag nästan packat klart och kommer somna bums vill jag lova.

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0