We are always running for the thrill of it, thrill of it

"Jag är så höger att jag inte kan svänga vänster. Det var därför det tog sån tid att komma hit."


"Vad gjorde ni därinne?"
"Ta inte i min hand...."
"Euuuuw, vad har du gjort med den?!" *Springer i panik och tvättar händerna*


"Vad hette skeppet?"
"Gustav Vasa!!" *
"Och hur skönk det?"
"Botten upp!!!"
*
Visst är det så att dessa uppgifter är felaktiga, Vasa sjönk INTE med botten upp! :O Men det är ju trots allt CITERAT från kvällen.. Elin ;)

Kommentarer
POSTAT AV: Elin

Hette skeppet Gustav Vasa??? Nej Louise, det gjorde det inte..

2009-01-11 @ 22:01:09
POSTAT AV: annie

sv: hha mjoo. men det är inte livsviktigt. fast ganska .. äh jag vene ;D men tjatit! jag tjatar hela tin x) haha

2009-01-16 @ 16:54:50
URL: http://aannieforsberg.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0